HISTÒRIA

El Club Tennis Valls va començar a l'estiu del 1978, a conseqüència de la forta demanda que existia a la ciutat de Valls i comarca, junt amb la poca oferta de pistes de tennis que hi havia, va néixer la necessitat d'un nou club.
Aquesta forta demanda és la que va impulsar la creació del Club Tennis Valls, no cal dir que com tots els començaments, els del club van ser durs, però gràcies a les diferents juntes que el club ha tingut ara mateix tenim l'actual Club Tennis Valls, ja que totes elles han posat el seu granet de sorra.
Actualment, el club compta amb més de 200 socis sumant els que tenen títol familiar i amb títol individual. El club disposa de cinc pistes de terra batuda, dos de green set, una de tennis quick, tres pistes de pàdel, una de pickleball, un gimnàs, dos frontons, dues piscines(gran i petita), pista de bàsquet, camp de futbol, pàrquing exclusiu i bar restaurant.
Des d'un primer moment el club va ser conscient de la necessitat de crear una escola de tennis, ja que la voluntat no era només tenir un club d'oci i lleure, sinó també potenciar la creació de jugadors que poguessin competir amb el nom del nostre club. Avui el club està competint provincialment i nacionalment en totes les categories, tant en tennis com en la secció de pàdel.