SERVEIS

Bar restaurant

El Club disposa de bar restaurant, amb terrassa i sala de banquets preparats per fer gaudir als socis i tothom que vingui al club.

Es realitzen banquets i festes d'aniversari al restaurant del club.

8 pistes de Tennis - 3 de Pàdel - 1 de Pickleball

És un club molt fort en els esports de raqueta. Disposem d'unes instal·lacions en perfecte estat i molt cuidades, amb grans professionals en aquestes àrees per jugar i millorar dia a dia.

Gimnàs

El club disposa d'un ampli gimnàs per l'ús dels socis amb màquines i material per diferents activitats. També activitats dirigides com: Zumba, HIT, Hipopressius, etc, estan al servei dels socis.

Piscines

Piscines tant per grans com petits, amb zones de joc, hamaques, ombres, etc. Tot controlat per un equip de socorristes professionals. La zona de piscina està tancada per evitar l'entrada o sortida dels més petits sense control.

Zona de Joc Infantil

Tenim zones totalment adaptades a l'esbarjo dels petits. El club forma un recinte totalment tancat on els nostres nens estan divertint-se però sempre amb seguretat. A més es disposa d'un camp de futbol sala i un de bàsquet.

Vestuaris

Uns vestuaris moderns, amb tot tipus de comoditats, com taquilles per tots els socis que ho desitgin.

FOTOGALERIA